Tisdag

Inne i jobbstim igen, helt isolerad. Träffar ingen och ringer ingen. Tänkt ringa Camilla i två dagar nu men blir inte av. Kommer hem från jobbet halv tio, säger hej till min lilla familj oså går jag och lägger mig typ. Men jag älskar att jag får jobba. Imorgon har jag bara en kort tur, börjar kl. 16 så då ska jag försöka hinna tvätta, handla till idre, laga mat,  rida och lämna lite saker som Nellie ska ha hos mamma när vi är borta innan. Hinner jag allt ska jag hylla mig själv lite faktiskt.
Att det är nionde dagen imorgon imorgon börjar kännas i min rygg så som tur är ska jag på massage på torsdag, sköönt. Oså ska jag faktiskt inte gnälla alls för på söndag ska jag ha semester en hel vecka. Oförskämt bra - blir dessutom bjuden på allt utom några luncher och middagar som jag ska stå för.

Ska hämta mitt diskbänkssett imorgon med, niiice!

Puss och godnatt hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0