Måndag

Oj, det var då längsen! Men jag lever!
Hade en kanonvecka i idre. För tror inte jag har skrivit sen dess? Sen hade jag fem mysiga dagar med min sambo hemma då vi både, lite mot vår vilja var ganska mycket lediga. Dom var hur bra som helst, vi åt frukost ihop, lunchade på stan, gick på stan och badade ihop. Sånt där som inte händer jätteofta annars.

Sedan åkte jag då till min Camilla på fredagen. Hon och hela helgen var jätteefterlängtad! Vi var på stockholmlive på fredagen med två tjejer från hennes klass, jättetrevligt och roligt!:) På lördagen var vi på stan. Jag handlade mindre än vad jag hade tillåtit mig att göra, himla dumt? Men en tunika, en kofta, en väska och en skål blev det. På kvällen var vi på bio, remember me. Helt ärligt var den sådär. Efter det var vi på det mysigaste cafét. Bara att sitta på ett fullsatt cafe klockan tolv på natten känns härligt!
Ja, jag har verkligen haft en kanonhelg. Camilla är så himla bra och faktiskt tyckte jag stockholm var riktigt mysigt, det har jag inte tyckt förut när jag varit där. Himla bra, så jag kan åka dit igen:)

Oså har jag börjar springa. Känns bra. Hoppas det blir som en drog jag inte kan sluta med (förmodligen inte..).

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0