Fredag

Haft den seeegaste sagen på jobbet idag. Det var hemskt. Började klockan halv tolv, tittade på klockan senare, gissade på att den var 15.30, den var 13.00. DÅ går det segt! Men det gick ju och tillslut kom jag hem.
Sambo är på bastu och ölkväll, passade mig himla fint. Kände verkligen för en ensamkväll.

Just de, har ju inte berättat för er att vi tackat ja till en lägenhet som vi var och kollade på i förrgår. En lite äldre med ganska högt tak, öppen spis och 20 kvm större. Fråga mig inte vad vi ska ha det tredje rummet till men det är en underbar lägenhet och jag tror, och hoppas att vi båda två känner att det kommer bli så himla bra och vi kommer kunna bo där längelänge, ja vi skulle tillochmed kunna få vårat första barn där:)
Inte inflyttning förns 1 juli dock, vill ju bara flytta nu direkt. Så håll alla era tummar och tår för att någon vill ha våran lägenhet nu på en gång så vi kan få flytta in redan första maj!
Men å andra sidan har jag längre tid på mig att övertala Mikael att sovrummet ska gå i vittvittvitt om det dröjer lite till:)

Imorgon kommer bli en bra dag i goda vänner lag!
Kent ska firas, vågar inte skriva vad vi planerat för det ska bli en överraskning, men bra blir det.
Puss&godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0