Torsdag

Idaghar jag haft världens bästa torsdag! Torsdagar är ofta bra dagar. Den här torsdagen har jag spenderat i stallet och i skogen på min bästa vän. Sedan åkte jag och mamsen till stan och jag blev bjuden på lunch, gott! Sedan gick vi en runda på stan. Jag köpte en ny servis, har ju inga muggar sen innan.. Men dom här var så hiiimla fina men egentligen inte så Joanniga alls. Massa färg men på ett bra sätt och ändå lite gammeldags över det hela. Kommer bli så bra!

Efter det åkte jag hem till min man, vi gjorde egen pizza som inte smakade så gott men det var mysigt ändå. Sen åkte jag till mamma och träffade mina mostrar. Mysigt! Igen:)

Nu avslutar jag kvällen med gamla othavsnitt och Nellie ligger tätt tätt intill. Min bästa tjej, matte tycker så mycket om dig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0