Torsdag

Torsdag igen och det känns lika bra som förra torsdagen trots ett lååångt pass på jobbet. Ska snart åka iväg till min hästapålle! Skönt att det inte är 40 minus.

Drömde verkligen intressant inatt. Om att jag skrev ett inlägg här till mina killkompisar jag umgicks med förut och berättade hur mycket jag saknade dom och att vi skulle börja umgås igen.
Och då när jag vaknade och tänkte jag efter kom jag och tänka på att var har alla mina killkompisar tagit vägen? Jag var liksom tjejen som bara umgicks med killar förut, jag hade några nära tjejkompisar men större delen av min umgängeskrets var killar och det trivdes jag som bäst med. Slutar man umgås med killkompisar när man blir sambo? Skaffar pojkvän? Eller när händer detta? För när jag tänker efter har jag egentligen ingen tjejkompis som har en riktig killkompis sådär som man ligger i soffan med och ser film med utan någon spänning eller baktanke. Är inte det konstigt? Mikael är ju inte vad jag vet iallafall ett dugg svartsjuk så vad hindrar mig? Något har ju gjort att min umgängeskrets under en period på några år bytts ut till mest tjejer. Inte för jag vill byta ut någon av er såklart men lite testosteron skulle ju inte skada.

Mycket text men var tvungen att skriva ner det där så jag kan gå tillbaka och påminna mig själv om vad jag har tänkt på och kommit fram till, om jag nu kom fram till något:)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0