Tjolahopp!

Alla♥nsdag idag och jag har fått världens finaste bukett blommor av mamma. Står på köksbordet och blir glad varje gång jag ser den:) För övrigt har jag varit ute på Putte i solskenet, snön bara glittrade och vi hade det jättemysigt. Sen åkte jag och min älskade till mamma och fick mat.

Fått upp min nya hylla idag med, blir nog bra när jag fått till det som ska stå på den, mina filmer som är värda en bättre plats än den i lådan står iallafall där. Ocboxarna, saganomringenfilmerna, onetreehillboxarna och scrubsboxarna. (Scrubsboxarna är mest för att Mikael såg så ledsen ut när ingen av filmerna som skulle stå på hyllan var hans).

Imorgon om jag inte ska jobba så ska jag till min fyrbente kärlek, uträtta lite ärenden på stan och ha semledejt med Nina. Mycket bra!

Det sista jag måste säga är en sak som mest mina hästvänner verkligen förstår innebörden av - idag har jag tvättat alla Puttes borstar och lådan. Det är typ det seriösaste man kan göra. *klappar mig själv på huvudet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0