Tisdag

Känns verkligen som en jättejättetråkig dag. Vill verkligen göra något men ingen har tid med mig och jag har inga pengar. Det jag ser fram imot nu är att få äta falukorv i ugn med potatismos - säger det mesta om min tisdag?

I söndags fick jag klicka hem en tshirt och ett linne som min sambo betalade till mig, blev den gladaste, nu hoppas jag bara det passar! Brukar inte snylta sådär på Mikael men tror det kanske var hans pojkvänssamvete som talade för han inte hade uppvaktat mig på allahjärtansdagen och blivit pikad för det ett antal gånger:)
Hur som helst är han världens bästa, uppvaktad eller inte!

Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv, ta en dusch åtminstone. Kanske gå en runda på stan bara för motionen, känner mig helt förslappad i varenda muskel. Mindre trevlig känsla.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0