Söndag

Ännu en jobbhelg är förbi. Men den har varit mycket bra, Hanna var tillbaka på jobbet och det kändes så braa! Förhoppningsvis blir hon min kollega även till sommaren.
Idag slutade jag redan 12 så har också hunnit med kalas hos Joline, min lilla bebisunge fyllde fyra år! Känns som det var typ förra veckan vi fick veta att hon låg i magen. Men nu ligger det istället två syskon i hennes mammas mage:)

Imorgon skulle jag mycket väl kunna tänka mig att vara ledig, varit ledig 1 dag på 10 nu men har inte råd med någon ledighet denna vecka inte eftersom jag ska ha en hel vecka ledigt nästa. Då minsann ska vi åka skidor, basta, äta och dricka gott, ska bli så härligt. Och kul med lite ordentlig skidåkning igen!

Beställde mitt diskbänksett jag suktat efter så länge, känner att jag kommer bli såå nöjd!

Nu ska jag mysa med Nellie oså sova, herrå!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Nämen vad glad jag blir. Alltid lika trevligt att jobba med lillflickan med:) Kram.

2010-03-01 @ 08:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0