Onsdag

Det liksom bubblar över så jag måste skriva ur mig:
CAMILLA KOMMER HEM I HELGEN!
Har suttit i soffan och fnittrat i en kvart nu men  det går liksom inte ur så jag tänkte att jag försöker skriva ur mig det, känns lite bättre nu:)
Kommer bli en jäävligt bra helg, troligtvis kommer jag även träffa Sanna och Anna med, tillomed hört lite om att Jossan ska komma hem. Hur bra kan det inte bli? Kan liksom inte bli dåligt någonstans.
Måste skriva att det såklart ska bli mysigt att Nina ska vara med också, ingen glömd!

Imorgon funderar jag på att vara ledig. Får se om jag har samvete.
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt, kul att alla kommer hem:) Tur för dig att du inte glömde mig, då hade jag festat till det själv här hemma, haha! TA LITE LEDIGT, det kan du behöva :) Puss och godnatt ♥

2010-02-04 @ 23:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0