Onsdag

Känner att jag är skyldig er en uppdatering. Sitter och svär över Ella, Mia och Julia när dom inte uppdaterar så jag kan få hänga med i deras liv men själv kan det dröja en vecka eller två, får jag skärpa till mig va!

Helgen gick till bara jobb. Men kändes helt okej med tanke på att jag inte hade kunnat göra något ändå. Bättre att ha betalt och vara insnöad:) Och dessutom, ska jag tillägga så var det en underbar helg. Jobbade 30 timmar men hade inte velat gå hem en timma tidigare. Det var tjejläger och tjejerna är verkligen härliga tjejer, personalen också!

I måndags träffade jag min bästa Camilla. Tur att jag fick en dos exakt en månad innan vi ses igen. En månad är fortfarande sjukt långt men det har gått bättre än jag trott. Vi såg på film och bara hade en sådan där kväll som vi brukar ha i hennes rum. Jättebra kväll alltså.

Idag har jag jobbat hela dagen och imorgon bärjar jag halv tre och jobbar till 10 på fredag, hejjahejja! Ska hinna med häst och bokrea innan det tänkte jag. Äääälskar bokrea!

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Ella

hallå jag uppdaterar nog ganska mycket ändå=) men en som inte gör det är väl ändå NINA ÅGRIM eller?=) skyll inte på mig:P ses snart <3 puss puss puss

2010-02-27 @ 00:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0