Måndagmorgon!

Jag tror bemaningen, de som bokar ut mig på jobb har börjat läsa tankar. Eller så har dom satt in två fullträffar på 12 timmar. Igår skulle jag sätta mig otillgänglig  idag. Ella var här och säger "har du gjort det nu då?" jag svarar då "nej jag ska göra det nu", ska precis slå upp datorn och då plingar det i telefonen "du är bokad måndag bla bla..". Man blir typ aaaldrig bokad på en söndag för då är dom ju liksom lediga. Men det är ju smällar man får ta!
Nu satt jag här och tänkte att i helgen händer det ganska mycket kul och jag jobbade ju 4 av 5 helger i januari så ska lägga mig otillgänglig den här helgen, hinner precis logga in då det plingar i telefonen och den säger "du är bokad fredagnatt hos bla bla..". Är det sant? Man blir väldigt sällan bokad så många dagar i förväg. Herregud! Jag är jätteglad för att få jobba men dessa tillfälligheter är ganska skrattretande:)

Nu ska jag äta frukost sedan åka och jobba, tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0