Tisdag

Känner mig som värsta målaren. Åker från det ena stället (mikaels föräldrar) till det andra stället (min mamma) och målar. Skriv bord, hatthylla och skohylla. Imorgon kan jag nog få sko-och hatthylla klart iallafall, sköönt! För på fredag börjar vi flytta. Vill bara vara klar nununu!

De senaste dagarna har varit riktiga upp och ner dagar. Antar att det är lite pga flytten. Det är liksom stökigt hemma och man vill bara få det hela överstökat, pluggar ingen matte och har tappat springningen. Samtidigt är jag bara glad för att vi fått flytta mycket tidigare än beräknat, jag är glad för det underbara vädret, för våra fantastiska föräldrar, mina fantastiska vänner, världens bästa sambo Mikael, mitt hjärta Nellie och tillskottet som kommer om bara två veckor!
Matten har jag ju faktiskt sagt till mig själv att det får bli lite som det blir med, att jag ska fortsätta hela hösten hur som helst och att jag kan se det är som en liten intro termin, om man nu får göra så, haha! Och springningen kommer väl, har iallafall varit ute och gått två dagar i raken nu! Inte så mycket att gnälla för alltså, egentligen.

På torsdag ska jag, förhoppningsvis, träffa en gammal vän, det är jag också glad för, tror jag. Ja det är jag, det är iallafall värt ett last try så att säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0