Snart morgon!

Bara fyra timmar kvar på mitt nattpass. Börjar känna mig himla trött. Men jag har sett ikapp alla mina othavsnitt jag missat + två gossip avsnitt. Så ganska fort har det gått ändå:)

Vet att jag är precis värdelös på att skriva här men jag ska försöka bättra mig!
Var en tjej och kollade på våran lägenhet idag/igår och vill hon ha den så vill hon ha den 1 juni. Kommer bli den lyckligaste isåfall. Håll era tummarna för mig så lovar jag mer uppdateringar!
1 juni kommer hur som helst vara en bra dag, då hämtar vi nämligen hem lillskrutten. Längtar efter honom! Hoppas Nellie kommer tycka det är mysigt med kompis också, annars går det ju inte.

Nehe ett till gossip nu sen börjar det bli morgon, skönt att det blir ljust så tidigt nu, natten blir liksom genast kortare!


Lillskrutten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0