Söndag

Och en ledig sådan!
Jobbat i sex dagar och känner mig riktigt förtjänt av ledigheten. Har haft en riktig kanondag också. Stallet först, nu för tiden kan man rida i tröja. Hur härligt? Att vara ute i skogen på Putteman är verkligen helande för själen, alla borde pröva! Sen kom mamma och moster Carina på våffelfest! Mysigt som tusan.
Oså har jag handlat med, och lagat mat till M och mig. Duktig tjej.

Saknar mina vänner idag. Tror ni vet vilka ni är.

Kollat lite på Johan Falk nu ikväll. Är inte han som spelar Johan Falk möjligtvis den sämsta svenska skådespelaren vi har? Han är ju totalt jävla värdelös. Ingen känsla alls.
Nu förstår jag ju inte hetsen med Johan Falk filmerna över huvudtaget men han suger verkligen.

Nehe ni nu ska jag sova. Imorgon ska jag till stan med mig själv, eller möjligvis Mikael. Ska handla något fint till mig själv och lämna in min klockan så jag börjar använda den ordentligt. Jag älskar den ju egentligen liksom.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

JAG SAKNAR DIG sjukt mycket <3 Kommer hem i valborg vad gör fröken lidberg då?

2010-03-30 @ 13:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0