Onsdag

Snart har hela veckan susat förbi igen! Bara massa jobb, och bara massa jobb som återstår med för den delen. Meen det behöver jag efter att ha roat mig och varit ledig så mycket.

Tänkte mest slänga in den här 7-saker-vi-kanske-inte-vet-om-dig som Eve utmana mig på för typ en månad sen:)

1. Jag mår dåligt när jag duschar håret två dagar på raken. Känns som det faller av och blir jättetorrt. Kan liksom planera i början av veckan vilka dagar som kommer bli tvätta håret dagar och så det passar med stallet.

2. Jag planerar ALLT. Tycker det är jobbigt om det står fel i almenackan, vill ändra direkt om det blir ändrade planer därför är också tippex min bästa vän.

3. Jag skulle helst vilja hoppa över de här åren jag har framför mig när jag i stort sätt ska bestämma hur resten av mitt liv ska se ut. Tycker verkligen det är jobbigt.

4. Jag sover alltid naken.

5. Jag tänker ibland på att för ett tag lägga ner ridningen men är livrädd för hur ett liv utan skulle vara. Har varit utan regelbunden ridning i ca 1 månad de senaste 10 åren.

6. Min högsta önskan i livet (förutom att mina nära ska vara friska och sånt självklart) är att kunna äta vad som helst, hur som helst och när som helst utan att det påvekade min kropp varken inuti eller utanpå.

7. Jag älskar att läsa böcker. De lämnar så mycket åt fantasin där jag får skapa mina egna bilder.

Tycker ALLA som läser detta ska göra en sådan här, pussochgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0