Onsdag

Skulle börjat jobba just precis nu men istället är jag hemma hos mamma, i bikini och med frysen full av puckglass. nog för att jag gillar mitt jobb men det här känns snäppet vassare:) Jag behövdes helt enkelt inte på jobbet idag så bestämde mig för att inte gå dit utan jobba lite på min fjällande kropp istället. Fjällar typ överallt och det kliar så jag går nuts. Nu börjar det bli bättre dock så lite sol kan ju inte skada.

Imorse var jag ute och gick med NinaDenFina. Hurtbullarna var ute kl. halv åtta i råssnäss. Hurjeda mig! Och imorgon gör vi om'et!

Beställt fyra klänningar från nelly som måste dyka upp imorgon för någon av dom hoppas jag kunna ha på midsommar, annars blir det panik i lägret. Ni håller väl era tummar för mig?

Nu så, sola var det! Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0