Onsdag

Idag är min man på räkfrossa med jobbet. Skönt med en ensamkväll kan jag tycka. Laddat upp med jordgubbar och gossipgirl. Kan ju bara bli bra. Tur att jag har en bra last av alla dåliga, jordgubbar alltså.

Idag har jag äntligen köpt mitt efterlängtade överkast! Lite dyrt kanske men oj så fint, vitt med brodyr och spets. Tänkte lägga upp en bild men nä orkar inte.
Köpte dynor och filtar till balkongen med. Sitter där en stund varje kväll, älskarn.

Imorgon ska jag jobba 7-17, sen är jag ledig i fem dagar. Fem dagar, fattar ni? Så himla skönt, hoppas på sol. Och lite vindrickande. Och kanske det bästa av allt - hämta hem bebis. Blir fredag eller lördag tror jag. Åh vad han är välkommen!

Puss på er, och här är han förretsen:
(Den som jag skulle köpa hade bettfel därför blev det denna gosse istället)

Kommentarer
Postat av: Mikael Clovell

Du tar bra bilder!

2010-08-28 @ 21:16:21
URL: http://nufan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0