Måndag

Oj vilken helg jag har haft! Helt underbar:)
I fredags var jag och kärleken hos pappa och fick grillat i solen. På lördagen hämtade vi prinsen som nu är döpt till Herman, han är en fin kille. Sedan åkte jag och sambo till medevi för sol och bad, jätteskönt! På kvällen drack jag cider på balkongen med Mia och Nina. Sedan harrys som var sådär men helt okej.
Igår mådde jag bra trots utgång, låg i varamon med ett gäng mysiga människor och på kvällen var min Ella här. Hon är bra. Mia och Thomas kom också förbi. Ä l s k a r  n ä r  f o l k  ä r  h e m m a !

Idag har jag varit i varamon, själv. Ganska skönt faktiskt. Det är skönt när man kan umgås med bara sig själv en hel dag utan att tycka det är jobbigt.
Imorgon är min sista lediga dag av fem. Blir varamon om vädret vill. Ska nog träffa Camilla hur som helst. Sa jag att jag älskar när folk är hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0