Fredag, två veckor senare

Oooj! Vad jag är dålig!
När tillochmed min bästa vän säger det är det allvar:)

Alltid svårt att sätta igång när man inte skrivit på två veckor, man vet liksom inte vart man ska börja. Att berätta om alla 16 dagar ni har missat vore ju en mindre kul början.
Men jag börjar väl med idag bara för att jag har varit så hiimla effektiv. Åkte till skolan och hängde lite med min stackars mattelärare, tur att vi bara var 3 st för jag behöver honom hela tiden. Men ganska bra går det måste jag erkänna. Tror jag ska byra studieteknik från plugga-framför-lyxfällan-och-efter-kl.22- när det slutat till typ plugga-vid-18-och-sen-sitta-i-soffan-när-betingen-är-gjorda.
Sen iallafall så var jag ute och sprang, har bytt till en längre runda nu, grymt kul. Sedan åkte jag till min hästapålle och red i 50 minuter, myysigt. Och nu sitter jag här och ska nog åka och köpa en cykel! Sedan ska jag åka (kanske på min nya cykel) och jobba! Som vanligt när det vankas helg!

Åt på hugo med Nina i måndagskväll och vi satt och kollade på balkongmöbler i en tidning:
Jag - Åh, som där ska jag ha sen i min trädgård!
Nina - Mhm. (Mycket kort och med en konstig blick).
Jag - ??
Nina - Jo iofs, du är ju sån. Jag är ju lite mer 2010

Hahaha! Ibland vill jag kyssa henne så söt är hon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0