Tisdag

Jag är just nu så himla arbetssam!
När den här veckan är slut har jag jobbat lite mer än halvtid den här månaden. Hur fint är inte det? Hoppas det håller i sig!
Men tror jag kommer vara gaanska så trött på lördag när jag har jobbat sju dagar i rad, varav ett dygnspass men på lördag är jag iallafall ledig och ska mysa med min prins hela dagen!

Så det är inte mycket mer än jobb som händer och fötter för tillfället, lite stall och träning med förstås!
Och igår var jag ju på spa, heelt underbart. Kände mig så himla värd det:) Oså åkte jag och Mikael hem till honom efter det och somnade halv elva! Snacka om att få ordning på dygnsrytmen, nästan lite väl kanske, hah!
Det kommer förresten ett repotage i tidningen om spat, hej bikinibilder!

Nu ska jag åka och jobba, tjolahoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0