Ooonsdag!

Oooj vad längesen det var!
Men hej på er!:)
Vet inte var jag hållt hus men mest har jag väl jobbat, har varit underbart! Älskar när jag knappt hinner tänka för att jag har massa saker att göra hela dagarna. Dock har det blivit alldeles för lite Mikaeltid men vi har hela livet på oss att ta igen det!
Igårkväll och idag har vi dock varit tillsammans ordentligt så det börja ordna upp sig:)
 
Imorgon är en stor dag, jag ska nog klippa av mitt hår nämligen! Mitt huvud ser ut som svinto så det kan jag behöva! Färg ska slängas i med, ska nog bli några nyanser ljusare. Färga fransar och bryn+noppa till buskarna lite blir det med, så himla härligt!:)
Färga håret och klippa mig fick jag förresten på allahjärtansdag av M, uuurgulligt! Rosor med såklart, hihi.

Nu ska jag se Mia och Klara som jag missade i söndags sedan hämta M på träning,myysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0