Onsdag

Trööött! Sovit med bebbe inatt och många timmar blev det så borde inte vara det.. Antar att det är att min kropp inte alls är van vid träningspass.. Men idag tog jag mig till gymmet igen iallafall! Vill ju ha resultat på en gång men antar att det dröjer ett tag. Annars har jag inte gjort mycket mer, varit avundsjuk på Mikael som är i linköpings simhall, jag älskar ju att vara där! Men det fick bli en "grabbtur" dit och jag fick låta träningen gå först. Inte illa ändå!

Nu ska jag ut och gå med Nina!
Jag trodde Frida svek mig för ostbågar men det gjorde hon visst inte så blev dubbel bokning, så himla typsikt.
Meenmeen!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, men vi får gå en annan dag och ta igen den där dubbelbokningen:)

2009-02-16 @ 11:50:30
URL: http://fridalindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0