Lördag

En natt avklarad! Gick helt okej, nu är det bara inatt kvar sen är jag nog ledi, iaf imorgon, resten av veckan har jag ingen aning om. Förutom att jag jobbar natt fredag och lördag nästa helg igen då, goooott!
Dagen spenderade jag hos Mikael, Isacbebben var där och var gosig o söt som vanligt, jag vill med ha en bebiiis! Men så länge som Isac är liten och söt kan det räcka med honom, men sen är det nog dags minsann!:)

Nu ska jag packa matlåda och lite te typ, hoppas kvällen går fort och att jag sussar gott,
puss på er

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu ska jag säga dig va att förösker ju umgås med dig men då dubbelbokar du bara mig med nina;) Nää men har velat berätta dig, förlåååt! men helt seriöst så måste vi göra något snart! Jobbar du på Tisdag? har studiedag kanske kan äta på stan eller något i den stilen?!:) PUSS

2009-03-01 @ 18:29:10
URL: http://fridalindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0