Fredag

Yeees, nu är håret borta! Kort, nuddar inte ens axlarna, det ni! Skönt, tomt, nöjd, inte nöjd och jättenödvändigt! Så i det stora hela känns det helt ok!
Massa handling har det blivit dom senaste dagarna med. En beställning från junkyard, en halv skinnjacka (den var så dyr så har lagt undan den mot handpenning till nästa månad, sjuukt snygg) oså lite annat som jag fick med mig hem idag. Känns ju inte helt tokigt:) Det är inte då svårt att göra av med hela lönen på en gång!
Men så länge jag har pengar att bjuda M på bio med på måndag (7 månader, hih) så känner jag mig prickfri, för det har jag lovat å det ska bli himlans mysigt, jättelängesen nu! Eller ja några veckor iallafall, bio är ju typ det bästa.
Vi ska nog se män som hatar kvinnor, har hört massa bra om den!

Herregud vad jag skriver idag, massa text!
Nu ska jag packa lite för att sedan dra o jobba. Jobbar natt inatt och imorgon, hej utgång på lönehelgen! Inte..
Men tur är väl det eftersom pegarna är slut!

Puss och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0