Onsdag 26 mars, Oh happy day!

12.30
Idag har jag varit otroligt effektiv och duktig! Var uppe tidigt tidigt - 8.00.
Varit på lasarettet, på körskolan, på apoteket och hos polisen, hujeda mig! Så när jag kom hem satte jag mig med gott samvete framför sims. Nu har mina gubbar dock dött av ålderdom så ska väl starta igång en ny liten familj nu innan Sonny kommer, hihi.145580-133


 Ska blinka riktigt ordentligt när han kommer så han kan skjutsa runt lite på mig. Bland annat till onnoff, dom skrattade hjärtligt när mamma ringde och berättade vad jag gjort och det tvivlar jag inte ett dugg på! Men ska försöka ta mig dit med tvn idag så dom får fixa det. Förmodligen vill väl inte S följa med för han skäms så mycket för mig, jag har en tendens att ofta få honom att göra det:)

Ha en bra daaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0