Måndag

Nu börjar jag veckan med att uppdatera er och ska försöka göra detta två gånger till. Tre gånger i veckan kan ju vara ett mål, det blir svårare och svårare ju längre jag väntar mellan gångerna, men nu så, för er skull kära vänner. Så vi slipper ringa till varann;)

Jobbar i helgen, för ovanlighetens skull. Men det är kul, även om jag också skulle kunna tänka mig att gå på lite semester i sommar.
Igår hade vi personalfest med, jättetrevligt och god mat. Mina kollegor kan vara dom bästa, trots att de är minst 20 år äldre:)

Gjorde även något mer igår - träffade Mickis och Mickes underverk. B1 & B2 heter de än så länge. Två ljuuuvliga flickor och nu vill jag själv bli mamma mest hela tiden. Men det får väl vänta lite. Kanske.

Nu ska jag snart åka och jobba, min sjunde dag i sträck. Ska jobba tisdag och onsdag med sen är jag ledig TORS-SÖN. Helt sjukt skönt. Dessutom är det midsommar då med. Hoppas på värme och solsken, isåfall kommer det dukas upp långbord på Camillas brygga med massa kära vänner.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0