Måndag

Jobbat lite såhär på morgonen, inringd halv sju imorse. Bara tacka och ta imot!
Nu lagar jag fisk och potatis! (Kan inte förstå varför min mat alltid blir bränd när jag alltid sitter här samtidigt..)
Efter att ha avnjutit den förhoppningsvis goda och obrända måltiden ska jag  till Putteman. Sen borde jag och min sambo städa här hemma. Ser ut som kriget brytit ut, två gånger. Och tvätta. Har inget att ta på mig, blir Mikaels kalsonger imorgon. Eller så tvättar du tycker ni men atteee det vet jag inte om jag har lust med!

Ikväll ska jag och älskling på hockey. Första gången för mig, så intresserad är jag! Eller jo jag har nog varit på hockey när brorsan var liten och typ spelade knattehockey. Men det var ju bara sött nu är det mest brutalt.
Men det blir hur som helst mysigt att spendera tid med M. Kanske kan det bli en hamburgare sallad på vägen hem.

Ha en bra dag hörrni,tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0